daha çok özel günlerde bir sorun haline gelir. alışverişe gidersin bu kez alacak bir şey bulamazsın
Pandemi dolayısıyla uzun zamandır yaşamadığım dert. Bu süreç bittiğinde de galiba eşofmanla hayatıma devam edicem.
i̇şsizken asla yaşamadığım dert. pijama giyeceğim çok belli çünkü. malum evden de çıkamıyoruz.
hiç öyle bir derdim olmadı çünkü ruh halime göre giyinirim genelde, birgün önce seçtiğimi ertesi gün kullanmam genelde özellikle çalışırken böyleydi, ayarlar sabah kalkarken kot pantolon giyer giderdim. Kıyafet kriterim rahatlık.
pandemi ile birlikte mimimum seviyeye inen derttir. eskiden neydi öyle her güne yeni kombin arıyorduk. aksam yatmadan önce iyice düşünüp yarina hazırlıyorduk artik evden çıkmayınca böyle bi sorun da kalmadi bi tek buna yaradı galiba. şimdi de pandemisiz güzel günler için kıyafet stogu yapıyorum pandemi biterse insallah bu derdim bir iki ay olmayabilir
en kötü zamanlamalarım hep kıyafetle ile ilgili genelde sabah direk düşünür karar veririm ama ne zaman jean ve itişört giyip gitsem önemli bir toplantı çıkar ortaya ve ben paspal katılırım o toplantıya ne zaman özensemde bütün gün masa başındayımdır.
yemin ederim en çok özlediğim dert bu yaa

ertesi gün bu dersim var, öncesinde kahvaltıya giderim, çıkışta da arkadaşlarla şuraya gideceğiz üzerime hangi ceketi alsam.. *büyük harfle yazıyorum* ya şu dertleri̇n güzelli̇ği̇ne bakk

allahım sınayacaksan böyle dertlerle sına çok rica ediyorum. gezecek yerimiz, görecek arkadaşımız, yiyecek paramız, görecek günümüz olsun. amin a dostlar sgvcgsv
okul üniformaları bu yüzden olmalı bence. çünkü okula giden biri bu derdi düşünüp kendini yormamalı. düşünsenize lisede her gün ne giysem diye kafa patlattığınızı, hiç çekilmez muhtemelen.

ama zaten yetişkinler için de korona sayesinde gardırobumuzun sadece bir bölümü kullanıyoruz. o da pijama bölümü 😂