yaşamadım ama şahit oldum. az değil 3 yıllık ilişkiyi psikolojim bozuk, yurt dışına gideceğim ben diyerek bitirdi adam. sonra ne oldu tahmin edin. birkaç aya yeni bir ilişkisi başladı hatta evlenme teklifi etti hatta nişanlandılar belki düğünleri bile olmuştur. o kadarına yetişemedim.
hemen arkasından sevgili yapan erkek olur kendisi. sonra da seninle hiç olmadığı kadar mutlu mutlu fotoğraflar paylaşır sosyal medyasından. neyse ki dürüst olup artık seni sevmiyorum başkasından hoşlanıyorum diyerek ayrılmıyolar da böylece nefretle unutabiliyoruz kendilerini.
aynen kardeşim kesin psikolojik sorunların vardır ailenle aran kötüdür sen beni üzersin sorun bende değil sendedir aynen öyle kardeşim kesin öyledir dağ ayısı seni
Sizi bu sebeple terk eden kişinin sizden sonra daha çok mutlu olduğunu fark edince ben ne enayiymişim diye gelen his... Hele bu kişiye fazlasıyla bağlıysanız kendinizi direk öz eleştiriye boğarsınız benim neyim eksikti de benle olmadı diye.. Yapmayın bunu diyen insan aslında çok iyidir. Sadece yedekte tuttuğu insana artık sans vermek istediği için size yol vermek ister
Bi sürü yazı okudum bununla ilgili. Erkek sorunlarım var mırt zırt der kız sevgilisini mutlu etmek için bin türlü takla atar ama boşuna. Bi şekilde ayrılırlar en sonunda 1 2 ay sonra psikolojisi bozuk olan bireyimiz koluna birini takar ve hatta evlenir. Buradaki asıl sorun kişinin seni sevmiyorum diyecek gtu olmamasıdır. Biraz delikanlı olun be kardeşim ya
Yalan kızlar inanmayın. Psikolojisi bozuk olan, psikolojik buhran içinde olan bir kimse sevdiklerine daha da ihtiyaç duyar. Gerçekten psikolojik sıkıntılar nedeni ile bitmişse de orada sevgi yok demektir. Geçmiş olsun her türlü.
her gün kadına şiddet artarken sorununun farkında olan ve uzak kalmak isteyen erkek takdir edilesidir. unutmamak gerekir ki şiddet sadede fiziksel değil psikolojik de olabilir, kendisi sorunlu olduğu için etrafındakileri de hasta eden insanlardansa farkında olup bu şekilde düşünülmesi güzeldir fikrimce. he kişiye göre de değişir bazısı bunu bahane olarak kullanır, iki şekilde de uzak durmakta fayda vardır. bahane yapıyorsa koşarak kaçmak lazım gerçekten sorunu varsa da saygı duyup zamana bırakmak lazım
gerçek bir nedeni olup olmadığını anlayın önce sonrada zaman verin ister gelir ister gider geldiğinde de kabul edip etmemek sizin elinizde psikolojisi bozuksa size anlatıp destek olmanızı isteyebilir danışabilir anlatamıyorsa bir psikolojik destek alması için konuşup destek olabilirsiniz bundan fazlası gelmez elinizden giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir en son yazdığımı okuyunca biraz acımasız olduğumu düşündüm fakat zaten seviyorsa gelir gelmezse önünüzde kocaman bir ömür var eğer gerçek bir nedeni varsa illaki anlatma cesaretine kavuştuğunda gelip bir açıklama yapıp sizi kazanmak isteyecektir yanında olmanızı bekliyorsa hissettirecektir elden bir şey gelmiyor bazen .
sorunlarını öğrenmeye çalışırım elimden ne tür yardım geliyosa ederim ama illa ki gitmek isterse kendisi bilir bana ayrılmak için bahane gibi geliyo bi tık .
sürekli sorunu varmış gibi yapana ne demeli sanki dünyayı sırtına yüklemişiz gibi tavirlar falan sürekli ailevi sorunları bahsetme arkadaşlarının onu kıskanyor hissi için de olana ne diyelim peki tek sorunu onun varmış gibi davranlar kendi kendine tribe girip arayıp sormayanlar ben bunu bilir bunu söylerim kızlar arayıp sormayanların hasret giderdiği vardır çokta şey yapmamak lazım yani sal ipini gitsin ipini koparanı da bir daha kapına bağlama bir defa da olsa