Çocuk kendi becerilerini bir yandan arttırmaya ve bağımsızlığını kazanmaya çalışırken bir yandan da çevresini kontrolü altına almaya uğraşmaktadır. Ebeveynleri bezdiren ve çaresiz bırakan bu tablodan sağlıklı baş etme yollarıyla sıyrılmak; çocuğun bu savaşına bir yanıyla saygı göstermek ancak öte yandan çocuğun sınırlarını belirlemekle olur. Markete gittiğinizde her defasında bir şeyler almak için tutturan ve kendini yerden yere atan çocuğunuz için ilk adım; markete gitmeden önce onu ve kendinizi beklenen görüntüye hazırlamaktır. Daha önce yaşanmış tecrübeleri göz önüne alarak alacağı abur-cuburu 2-3 taneyle sınırlandırıp seçim hakkını ona bırakmak; hem kuralları sizin koyduğunuz mesajını verir, hem de onun seçimlerine saygı duyduğunuzu gösterir. Bu tür anlaşmalara rağmen aynı olayı tekrar yaşamanız ise belli bir yaptırımı beraberinde getirir. Bu da yine

önceden belirlediğiniz şekilde olmalıdır. İstenen davranışı vurgulamak ve buna ödül koymanın yanında istenmeyen davranışın sebep olacağı mahrumiyetten haberdar etmek onu neyi seçeceğiyle baş başa bırakmaktır.

Bu döneme ait "huysuzluk", "hırçınlık" ve "memnuniyetsizlik" le baş etmenin yolları; onun kafasının karışık olduğu bu dönemde yardımcı olmak, onu gerçekten "duymak", ara-sıra zorlayıcı gözüken isteklerine uyum sağlamak, arka arkaya yapmaması gerekenleri sıralamak yerine, olumlu olanları görüp ödüllendirmek ve onun öfke krizlerinde olabildiğince sakin kalmaktır.
Gerçekten huzurlu olabilen var mı yoktur kimle konuşsam mutsuz iyi değil mutlu kimse kalmadı çevremizde
Ayıptır söylemesi 5 6 defadir rüyamda bir adam görüyorum. Birinde dugunumde görüyorum.birinde henuz tanusma asamasinda baska birinde evliyiz çocuklarimizi görüyorum boyle boyle film tadinda görüyorum her rüyayı. Adamin cok hos oldugunu hatirliyorum ama uyaninca yuzunu hatirlamiyorum. Cevremden biri olmadığına eminim. Yok mu aranizda bunu yorumlayabilcek yaaa
bayılıyorum! çillerim doğal olarak yok ama kendim evde hint kınasıyla yapıyorum çok sevimli oluyor
Şöyle gökyüzüne doğru uzanıyor ruhum,yukarılardan dünyaya bakıyorum da ne kadar çok çeşitlilik ne kadar çok insan ve ne kadar çok bilgi var.Bir de bunların farkında olmadan yaşayanlar.Yani şöyle bir köşenize çekilin bir gün sadece 1 saat vakit ayırın kendinize ve düşünün.Sorgulayın yaşadığınız bu dünyayı sizce bazı şeyleri büyütmeye değer mi? Mesela çok değil bundan yüz-iki yüz yıl önce tıpkı sizin gibi bir çok insan vardı yeryüzünde burada ne yaptıysa yaptı ve kaçınılmaz son,ölüm bir gün kollarına aldı onları.Bakın yoklar ve bir gün siz de olmayacaksınız bu kadar kötülüğe değer mi? Ya da şöyle düşünelim yukarıdan bakıldığında her birimiz bir kum tanesi kadar yer kaplıyoruz bu dünyada ve bir gün uçup gideceğiz.Nedir bu egolar bu büyüklenmeler,şovlar,gösterişler..
Sevgi yaymak gerekir,güzellikler ekin güzellikler onu da yapamıyorsanız eğer hiç olmazsa başkalarına bulaşmadan yaşayın yaşayın da kendi hayatınızı güzelleştirmenin peşinden gidin.Bırakın o ne yapmış bu ne etmiş dedikodularını.Her yeni gün yeni bir fırsat sihirli dokunuşlar serpiştirin hayatınıza.Elinizde olmayanları değil olanları düşünün ve o elinizdekiler giderse halinizin ne olacağını düşünün de şükredin elinizdeki güzelliklere. .
Evet malum yasaklar her yer kapalı. Evde otur otur. Makyaj yapmayı özledim. Hatta unutmuş bile olabilirim. Tabi ki güzel bir yanı da var. Cildim uzun bir süre hava aldı. Almaya da devam ediyor. Makyaj malzemesi alıcam aman kullanmıyorum ne gerek var diyorum vazgeçiyorum. Kıyafetler de indirimler oluyor beğeniyorum tam alıcam giyicek yer yok evden dışarı çıktığım mı var deyip tekrar vazgeçiyorum. Param cebim de kalıyor evet ama alışveriş yapmakta insana iyi geliyordu hani.
Bazen çok güzel buluyordum o kadını.
Kadın gibi kadın diyorum bazen de çok çirkin geliyor nedense.
Eyvallah gözleri kasları çok güzel de ağzı bozuyor biraz onu.
Doğan her güneş yeni bir umuttur. Gerçi şu günlerde kimsenin pek umudu kalmamış ama olsun umudunuzu kaybetmeyin ey dostlarr
Siz siz olun aldanmayın youtube videolarına :) sonra benim gibi boya parasından kâr edicem diyip evde kendiniz boyayıp ertesi günü sabah 9 da kuaföre koşarsınız :) benden söylemesi :)
yokluğuna sarıldığım kadar, sana sarılamadım.
bir yokluğa nasıl sarılınır kalbim seni de anlamadım ?
Yaklaşık 6 aylık bi ilişkimiz vardı. Aynı zamanda benim kuzenimle de sevgiliymiş tabi o bizim kuzen olduğumuzu bilmiyor. Bende aşırı kıskanç bi insan olduğum için yani hiç bunun fotosunu kimseye göstermem. Kuzenimle sevgililerimizin olduğunu biliyoruz ama ne ben ne o resmini göstermedik zaten onlar da 1 haftadir sevgili olmuş. Kuzenimle foto paylaşmıştım sosyal medyada kuzenim de altına can kuzen diye yorum yapmıştı. Tabi bu onu görmüş bana ss attı bu kız kim bende kuzenim ddim niye soruyon felan kavga ettik. Dedi eski sevgilime çok benziyor da o yüzden sordum bende tamam felan dedim olayı kapattık. Sonra bi gün bi mekanda oturuyoruz bunun telefonu çaldı ekranda sdece numara ama numara da bna cok tanıdık geliyor. Neyse sonra konuşalım müsait değilim dedi kapattı. Ben fark ettim bi tedirgin oldu. Bu masadan kalkınca tlfnunu aldım baktım numaraya kendi tlfnuma numarayı yazcam ki wpden profiline bakim bi baktim numara kuzenimin. Sonra onun bana kuzenimi sorduğu aklıma geldi. Çok kötü bi andi
Dünyanın en en en itici olayı istersen dünya yakışıklısı ol ama yakışıklı olduğunun farkındaysa çok iticisin kendini seviyor ve egolu olmaktan bahsetmiyorum kendini beğenmekte değil bu başka bir şey yaşamayan bilmez yakışıklı olduğuna çok emin erkekler gerçekten çok yakışıklı olsanızda çok çirkinsiniz ya ruhsal çirkinlik bu başka bir iticilik yani. Kasılmalar hangi profilden iyiyse sürekli o profilden poz verme rutinliği falan
Bana kalırsa giden kimse dönmesin. baya da geçmişte kalmış olan insanlar da akıllarına geldiğimizde biz unutmuş olduğumuz zamanlarda kendilerini bizlere hatırlatmasın . giden kimseyi döndürmek için uğraşmak yerine bana kalırsa giden kişiyi dönmek istese bile döndürmemek için uğraşmak lazım. sonuçta sizinle olmak isteseydi ve sizi sevip sizi isteseydi şu an gitmiş olmazdı yanınızda olurdu. kendisini unutmanızı isteyen ve sizi üzerek kendisini unutmak zorunda bırakan insanlara bana kalırsa verilebilecek en güzel cevap onları unutmak olmalı. onun dışına onları beklemek ve eski günleri hatırlamak sadece kendimize yaptığımız bir eziyet olarak kalacak. kimse için üzülmeye ve kırımaya değmez. özellikle de bizi düşünmeyen bizi aklının ucundan bile geçirmeyen giderken arkasına dahi bakmayan insanları düşünmek te en başta kendimize yapabileceğimiz en büyük saygısızlıktır.
Ay İkizler erkeği ise kadınlar konusunda meraklıdır ve entelektüel açıdan onu doyuracak kadını arzular. Beraber seyahat ettiği beraber bir şeyleri öğrenebildiği ortak ilgi alanı olan en önemlisi iletişimi iyi ve onunla arkadaş olabilecek bir kadın ister. Ay İkizler insanlarının dikkat etmesi gereken konu insanlara güvenmeden önce kendilerini biraz daha az anlatmaları ve duygusal konulara daha az mantıkla yaklaşmaları, duygunun mantıkla açıklanamayacağını öğrenmeleridir. Çocukluk deneyimleri: Haraketli, zeki, meraklı, her şeyle ilgili, entelektüel çocuk. Konuşmayı ve okumayı erken yaşta öğrenir. Anne küçük yaşta aile bebeğin duygusal ihtiyaçlarına karşı soğuk olabilir ve çocuk ağladığında ya da annesinin hoşlanmadığı bir başka duyguyu ifade ettiğinde anne uzaklaşma eğilimi gösterebilir. Aile genellikle duygularla ancak entelektüel düzeyde başa çıkabilir ve çocuktan bu duyguların açıklamasını veya mantıklı hale getirmesini istemiş olabilir. Duygusal düzeyde mesafeli büyür.
Yirmili yaşlarda kendimi aşırı yaşlı hissettiren kavram. Asla anlayamıyorum . Benden yaşça küçük arkadaşlarımdan duyup anlam veremiyorum . Birkaç kişiyle sevgili olacakmış gibi konuşuyor ama sorsan sevgilisi yok hepsi flört . Benim bildiğim flört kavramı hoşlandığın BİR kişiyle sevgililik öncesi tanımaya çalışma çabalarıdır . Sadece bir kişiyle yapılır . Karşıdakine saygın olması onun da sana saygısı olması gerekir . Birkaç kişiyle flört edip birini seçip sevgili olduğunda güven meselesini nasıl hallediyorsunuz? Sevgili olduğunuzu ya da başkasıyla konuşmadığını nasıl anlıyorsunuz ? Bana çok garip geliyor ve duygusal ihtiyaçların karşılanması önünde engel gibi
Pembe panteri çok seviyorum. Konuşmasa da herşeyi ayrıntılı bir şekilde anlaşılıyor. Hem komik hem de çok ama çok güzel. Galiba kaç yaşıma girersem gireyim izleyeceğim.
Chloe Ting programlarını görmüştüm bu konuda. Before after yapanlara baktım ve incelme elde etmişler ama ne kadar doğru emin olamadım. Şu an şekersiz ve glutensiz besleniyorum, kilo verdim ama bu beli pek inceltemedim.
zaten sivilceye meyilli bir cildim var ama üstüne maske alerji yapıyor büyüklü küçüklü sivilceler ve sivilce sonrası lekeler bırakıyor cildimde bu durum sizde de oluyor mu ne gibi önlemleriniz var ya da ne önerirsiniz
Kızlar , genellikle tatlı çekiyor . fakat bu ay ki , reglim de canım çok turşu çekmişti . direkt anneme turşu yaptırmıştım. Yani aslında , benim canım ne görürse onu çekiyor, tabii genellikle tatlı fakat bazen kuruyemiş bazen baklava , lokum , pişmaniye , kuruyemiş , cezerye falan çekiyor yani sizin canınızı ne çekiyor. Merak ediyorum.

    benimde aynı şekilde geçen sefer salata turşusu istemiştim o kadar çok canım çekmişti ki aldım yedim hemen 😂
Kızlar sözlüğüne kaydolduğum zaman o ne profil resmiydi Allah'ım gözüm gönlüm kapandı. Göz zevkim bozuldu. Piksel piksel ne o öyle ne oldukları belli değil😂😂🤣
kızlar bu işi bilen varsa biraz aydınlatabilir misiniz. nasıl kullanılır biraz karışık geldi bana
Merhaba, sevenlerine duyrulur
Malzemeler:
350 gr. yağlı kıyma
1 top sarmalık lahana
1 büyük kase soğuk suda yıkanmış pirinç
1,5 yemek kaşığı domates salçası
7 – 8 dal maydanoz
1 orta boy soğan
2 yemek kaşığı sumak ( büyük taneli olan )
Tuz, karabiber, pulbiber
Yapılışı:
Öncelikle sumağımızı küçük bir tencereye suyla beraber koyup 1 taşım kaynatıyoruz.
Ayrı bir kaba soğanımızı ince ince doğrayıp koyuyoruz.
İçine yıkanmış pirinci, kıymamızı, salçayı, doğranmış maydanozu ve baharatlarımızı ekliyoruz.
İçerisine kaynatılmış sumağın birazını tel süzgeçle süzerek üstüne gezdiriyoruz.
Hepsini harmanlıyoruz.
Önceden tencerede kaynayan suyun içinde hafif yumuşamış ve soğumuş lahanalarımızı iç malzemeyle sarıyoruz.
Tenceremize hepsini diziyoruz. Üzerine kalan sumak ekşili sudan döküyoruz.
Önce yüksek ateşte 15 dakika kaynatıp sonrasında altını kısıyoruz ve yumuşayana kadar pişiriyoruz. Afiyet Olsun…
sirke ile yıkanmak, tuzlu suya ayakları sokmak gibi manevi ağırlığı ve negatifi üstümüzden atmamıza yardımcı olan durum. adacayi kuru yaprağını metal ya da ısı ile catlamayacak bir kaba alırız. ckamak yada kibrit ile yakarız onun o tüten buhari ile evin her yerini gezeriz. özellikle dolap altları ve kapı önüne yapın ki enerjilerinin en yogun olduğu ve toplandığı yerlerde daha etkili olsun. bunu yaptıktan sonra başınıza agrı giriyorsa ki yüzde 90 oluyor bu negatifler evden ariniyor. deneyin görün artık....
Aramızda eğer bu telefonu hastalığına yakalanmış arkadaşlarınız varsa onlara önerebileceğim evde kolay maske olacak ama düzenli olarak yapıldığında etkisini gösterecek bir karışımdan bahsetmek istiyorum. Ben de yeni öğrendim ve etkili olduğunu araştırdım. Düzenli olarak uygulanma kesinlikle sonuç alacaksınız içeri bunun ilerlemesini kesecek ve lekelenmeler de azaltacak. Top tohumu ve sirke sadece iki malzemeden yapılan bir şey. Turşu kurumu ve Sirki bir kabının içerisine koyun. Ve bir gece bekletin bol macun kıvamına geri karıştıra zaten tohumun üstüne sirke döküp tam bir gece boyunca bekletin. Daha sonrasında ekranmış bölgeye macun puanla gelmiş karışımı sürün ve bekledim tam 2 saat boyunca bekletin ve kuruyor kurduktan sonra peeling mantığında derinizi ovadayım ilısuyla yıkayın. Düzenli olarak uygularsa gerçekten sonuç elde edeceksinizdir.
kesinlikle çok başarısız bir uygulama çok kullanışsız sadece kendi ürünlerini satıyorlar. Üstelik bir çok ürün yok bile. En basitinden bir maden suyunu bile bulamamıştım. 150 tl’ye kargo getiriyorlar bu da çok fazla.
Neden öksüz ve yetim gibi bırakmışlar yavrucağı orada senelerdir düşünürüm. Kimse takmaz onu en önde olmasına rağmen.
1. Yaptığım şey eleştiri mi yoksa patavatsızlık mı?
2. Bu şeye yorum yapmak benim haddime mi?
3. Başkalarının hayatı beni ne kadar ilgilendirir veya neden ilgilendirsin?

Şu sorulara akıllı ve sağlıklı cevap bularak çenesini kapatan herkes, insanlığa hoş bir hediye sunar sanırımmmmm aksi takdirden toplumun ruh sağlığı pek de iyiye gitmiyor 😬😬😬